Biwak na Jurze Krakowsko – Czńęstochowskiej

jura_zaj.jpg W dniach od 7 do 9 września grupa uczniów z naszej szkoły wyruszyła wraz z Panem Damianem Krńężlewskim na biwak. Celem wyprawy była tradycyjnie już Jura Krakowsko – Czńęstochowska.

Galeria zdjńęæ oraz wińęcej informacji na temat wycieczki znajdują sińę w dalszej czńęści newsa.

7 września Pan Damian Krńężlewski wraz z grupą uczniów z naszej szkoły wyruszył na biwak. Tym razem spńędziliśmy trzy dni w Dolinie Kobylańskiej.

Na miejsce dotarliśmy w piątek w nocy. Zastał nas deszcz, wińęc długo sińę nie zastanawiając rozłożyliśmy namioty.

Noc była zimna, a padaæ przestało dopiero nastńępnego dnia. To jednak nikogo nie zraziło i kiedy tylko wyszło słońce zaczńęliśmy wspinaczkńę na naturalnych skałach. Wieczorem rozpaliliśmy ognisko i do późnej nocy, już tradycyjnie, graliśmy w gry.

W niedzielńę, po krótkim zwiedzaniu doliny wyruszyliśmy w drogńę powrotną i choæ tego dnia nie zdążyliśmy sińę powspinaæ myślńę, że cały wyjazd można zaliczyæ do bardzo udanych. Do Raciborza wróciliśmy wieczorem i mimo zmńęczenia usatysfakcjonowani wyjazdem. Teraz z niecierpliwością wyczekujemy kolejnego biwaku.
S.Z.

Galeria zdjńęæ z biwaku

kliknij powyżej

Biwak na Jurze Krakowsko- Czńęstochowskiej

jura_zaj1.jpg W dniach 15-17 czerwca, grupa uczniów naszej szkoły pod opieką pana Damiana Krńężlewskiego tradycyjnie już wzińęła udział w biwaku na Jurze Krakowsko – Czńęstochowskiej.

Wińęcej informacji oraz link do galerii zdjńęæ znajdują sińę w dalszej czńęści newsa.

jura_zaj1.jpg W dniach 15–17 czerwca, grupa uczniów naszej szkoły pod opieką pana Damiana Krńężlewskiego tradycyjnie już wzińęła udział w biwaku na Jurze Krakowsko – Czńęstochowskiej.

Pogoda dopisała, a nawet przerosła nasze oczekiwania. Wńędrówka z plecakami w 30- stopniowym upale nikogo nie przeraziła i wszyscy osiągnńęliśmy cel – możliwośæ wspinaczki na naturalnych skałach.
Kolejną atrakcją było przeczołgiwanie sińę przez jaskinińę Berkową, co okazało sińę niemałym wyzwaniem, jednak każdy mu podołał. Dopełnieniem wszystkiego były gry i rozmowy do późna w nocy przy ognisku i kiełbasce.

Choæ zmńęczeni, wszyscy wrócili do domu ze wspaniałymi wspomnieniami z niecierpliwością wyczekując kolejnego wyjazdu.