![]() |
“Chcielibyśmy też dodatkowo wyróżniæ Katarzynńę Marczyk i Dominikńę Botorek z Raciborza, których prace pozytywnie wyróżniały sińę w zestawie zgłoszeń z ich szkoły [Liceum Plastyczne].” – taką informacjńę otrzymała pani Gabriela Habrom-Rokosz z Biura Prasowego Akcji Fotoedukacja. Zadanie do szóstej lekcji wymagało wykazania sińę umiejńętnością, którą początkujący fotografowie czńęsto zaniedbują. Nie wystarczy bowiem zrobiæ dobre zdjńęcia, trzeba jeszcze umieæ wybraæ z nich te najlepsze i odpowiednio ułożyæ – tak by tworzyły spójny, lecz zróżnicowany zestaw interesujący dla widza. Wyróżnione prace w rozwinińęciu newsa. |
![]() |
“Chcielibyśmy też dodatkowo wyróżniæ Katarzynńę Marczyk i Dominikńę Botorek z Raciborza, których prace pozytywnie wyróżniały sińę w zestawie zgłoszeń z ich szkoły [Liceum Plastyczne].” – taką informacjńę otrzymała pani Gabriela Habrom-Rokosz z Biura Prasowego Akcji Fotoedukacja. Zadanie do szóstej lekcji wymagało wykazania sińę umiejńętnością, którą początkujący fotografowie czńęsto zaniedbują. Nie wystarczy bowiem zrobiæ dobre zdjńęcia, trzeba jeszcze umieæ wybraæ z nich te najlepsze i odpowiednio ułożyæ – tak by tworzyły spójny, lecz zróżnicowany zestaw interesujący dla widza. |
Prace Katarzyny Marczyk (klasa 3 Liceum Plastycznego w Raciborzu) – “Poste restante”:
Prace Dominiki Botorek (klasa 3 Liceum Plastycznego w Raciborzu) – “W drodze”: